Shopping och träning

Igår var jag på stan efter jobbet tillsammans med mamma. Var ute efter ett par korta jeansshorts och det lyckades jag även hitta. Var inte meningen att jag skulle handla något mer, men tror ni att jag höll mig? hehe. Blev ett par skitsnygga leggings med dragkedja bak, skinnskärp, en rosa tunika och sen köpte mamma en jacka åt mig :) Jätte fina saker, hade tänkt lägga upp bilderna imorgon på kläderna då jag har tid.

Har haft fullt upp idag :) Malin kom hem till mig efter jobbet, vi satt i soffan och chilla ett tag innan vi gick ut och körde första passet på sommarträningen som vi har fått utav våran tränare. Vi joggade till Sundbybergs IP och körde en massa löpning och styrka där. Herregud vad man svettades! Helt otroligt, kläderna var helt dyblöta utav svett.





Längtade till duschen, så nu sitter jag här nyduschat och kollar på So You Think You Can Dance :) Gillar det programmet!


Har varit på jobbet strax efter kl 7 måndag och tisdag, ska fortsätta med det hela veckan för att få upp flexen.

Imorgon ska jag nog till gymmet hoppas jag och köra där en sväng!

Gooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0