Summerburst

Säger bara en sak......   S U M M E R B U R S T ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !


JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR SUMMERBURST!!! Herregud vad bra det var! Ville att det aldrig skulle ta slut :(

Vet inte vad jag ska säga, men det var så underbart. Finns inget minus alls för fem öre.

Mötte upp Malin, Lina och Jossan kl 12. Vi hade lite mat och dricka med oss för att sitta på gräset utanför stadion och föra :) Så mysigt, perfekt väder och det var riktigt varmt.
Det började komma mer och mer folk runt om i området och kön blev längre för varje minut som gick.
Sen så ville inte jag och Jossan missa Adrian Lux som skulle starta kl 14.40. Så ställde oss i kön och gick in och dansa medans Malin och Lina satt kvar ute och drack. De kom in senare under dagen och då mötte vi upp de.
Mötte även upp syrran och hennes kompis och hängde med de. Så vi var ett gäng partytjejer :)

De tre sista DJ's som skulle uppträda var Eric Prydz, efter honom Avicii och sen David Guetta. Det var ju de man hade längtat efter. FYFAN vad jag älskar Avicii och David Guetta.
Men mest drag blev det när David gick upp på scen. Då var det också mörkt, så man såg alla effekter osv. JÄVLAR VILKET DRAAAG! Stog inte still en sekund. Ne får fan rysningar när jag tänker tillbaka på gårdagen. Mina ben och fötter värker något för jäkligt idag, men det äre värt. Fan va bra det vaaaaaaaaaaaaar!!

Dansade mellan halv 3 till kl 00!

De hade gjort det jätte bra. Fint annordnat och baren var jätte stor :)

Fick sen höra att Zlatan var där och satt uppe på VIPen. Kollade efter honom och såg han! :D Naaaajs det !

OBS! Varning för bildbomb. Kommer här :














































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0