Torsdag-Lördag

Heeelluu Heelluuuu :)

I torsdags hade vi hemma match mot Djursholm på Hässelby IP. Vi förlorade tyvärr med 3-2.
Andra förslusten på vårsäsongen, så helt okej. Men vi var inte lika bra som vi brukar. Vi hittade inte varandra och det var ganska mycket som inte gick som det skulle. Jag gjorde 1-0 i 4' minuten med vänstern, blev skit glad haha :)
Det stod 1-2 efter 10 min. Lite onödiga mål, men men...
Jag var i alla fall riktigt frustrerad efter matchen. Hade ganska mycket ilska inom mig.
Vi ska möta de igen borta på måndag innan sommaruppehållet. Då jäääädrans ska vi fan ta de. Efter att ha läst Djursholms matchsreferat som är helt sjukt, så blir man ännu mer sugen på att slå de på måndag!

Igår kväll hade vi lagfest hemma hos Mirre, på hennes takterass med en GRYM utsikt!!
Var sååå trevligt med jätte god mat (lax, svamprisotto å sallad + goood efterrätt), dricka och lite lekar. Runt halv 12 gick vi vidare ut de som ville. Vi hamnade på Bar 54 på Söder där jag/vi mötte upp mina tjejkompisar. Där fortsatte festen vidare och det blev hemgång 10 min innan stängning. Var hemma runt halv 4 och somnade typ vid 4.































Vaknade idag halv 1. Hade satt väcklarklockan då för att min tvättid väntade på mig kl 13.... Segt och trött..
Sen under tiden jag tvättade han jag rensa och städa heeela min klädkamare. Rensa ut alla kläder jag inte ville ha osv. Plockat undan i lägenheten och lite sånt. Hade tänkt dammsuga och damma lägenheten idag. Men det orkar jag verkligen inte. Delar upp det och kör imorgon.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Har snackat med min kompis Emma om att kanske gå på bio. Får se om det blir av :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0