Ännu en lyckad helg!

Och så var ännu en lyckad helg avklarad :)

Jobbade på som vanligt under veckan och på fredag var det Jennys 30-års fest hemma hos henne tillsammans med några arbetskamrater och hennes andra vänner. Min syster hakade på också vilket var väldigt kul :)
Vi drack några goda drinkar som Jenny hade fixat med så fint.





Här är presenten Jenny fick utav oss från jobbet (snodde bilderna från hennes blogg).





Senare på kvällen drog jag och syrran vidare in till stan. Vi tog en taxi för att lyxa till det lite hehe.
Vi hamnade på woken och drog senare vidare till Collage där vi fick en massa gratis dricka, det tackar man ju inte nej till :) När vi hade varit där ett tag, klockan var runt kl 03, så blev vi meddragna till solidaritetet. Varken jag eller syrran hade varit där tidigare så det var kul att få testa på det.
Vi stannade där i ca 1h, och när klockan började närma sig 04 så gick vi vidare till White, men när vi väl stog utanför så ångrade vi oss och gick till Donken istället.

Vi skulle ta Hjulstatågen från Kungsträdgården. Den gick om 8 min och perfekt tyckte vi.
Så vi satte oss ner och hörde att ett tåg kom in på andra sidan, vet inte vad som hände och varför vi inte gick till andra sidan, trodde väl att den skulle vända eller något. Men så hörde vi dörrarna gå igen och då hade vi missat tåget. Vi satt alltså på fel sida! Kan det bli mer störande?! Nästa tåg gick inte för än om 30 min och vi blev så jääävla sura!

Det slutade med att vi kom hem sex på morgonen och låg i säng halv sju. Helt galet, hade varit uppe ett helt dygn då haha.







Lördagen var en vääääldigt seg dag. Frida hade blivit sjuk och jag var helt sänkt.
Båda skulle ha gått ut på kvällen, fast på var sitt håll. Men vi bestlutade oss för att bara vara hemma å tat lugnt och äta lite gott. Första gången som jag kollade på Melodifestivalen haha. Jag är verkligen så trött på det!

Idag så har jag tvättat, dammsugit och städat. Senare åkte jag hem till Lina och hängde där ett tag. Vi tog 1h promenix med hennes hund och sedan åkte jag vidare till gymmet och testade på mitt gym, fast i Vällingy.
Nu sitter jag bara hemma och chillar framför datorn och TV och kollar på BB just nu haha. Pinsamt, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0