Dåligt av mig

Jaaa jag vet, dålig uppdatering från min sida.
Har inte haft så mycket att skriva om plus att jag inte har haft så mycket tid.

Men nu har jag faktiskt lite som jag hade tänkt skriva om.

Jag mår jäkligt bra och jag tycker faktiskt att det är väldigt mycket kul som händer runt om kring mig.

I onsdags så tog pappa med mig på AIKs hockey match mot HV71 på Hovet. HERREGUD :) Vilket tryck, vilken känsla och VINST! Man får helt seriöst rysningar i hela kroppen när ett fullsatt Hovet ställer sig upp och hejar fram Gnaget till framgång. AIK vann igår också, så nu står det 3-0 i matcher. En vinst till så är det klart, vilket kommer att hända :)





''

Video från min mobil :)





Jag har varit lite små sjuk på senaste så har inte kunnat träna.
Lite surt, vill verkligen hålla igång med träningen och man blir så less när det inte går. Men nya tag nästa vecka :)
Har egentligen träning idag men känner mig som sagt var inte bra, och har match på måndag så vill gärna vara frisk till den.

Jag var ute med syrran igår, och vi hade lika kul som vanligt. Borde kanske inte ha gått ut när man tänker efter med tanke på förkylningen. Men var så taggad så kunde inte motstå.. Vi lagade wok hemma hos mig och gjorde oss i ordning.
Sen drog vi som vanligt till woken och hamnade sen på Collage. Jag har verkligen sååå kul med Frida.
Men det blev en väldigt lugnt kväll med drickandet vilket bara var skönt. Gör man inte av med så mycket pengar hehe.






Och idag ska jag jobba på den Kurdiska Nyårsafton till kl 01 på kvällen/natten. Mina tjejkompisar ska ut och det är sagt att jag ska möta upp de efter, får se hur det blir med det. Kommer säkert inte palla plus att jag inte mår så bra. Men men, det återstår att se :) Vore väldigt kul att träffa de alla <3.

På fredag nästa vecka ska jag och några från jobbet gå på Stan Up och käka middag. Det är Jennys 30 års present som jag visade i något inlägg längre ner. Kommer bli skit kul, har aldrig varit på något sånt! :)

Vi hörs kanske imorgon:) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0