Fredag

Igår var det en bra kväll. Riktigt roligt och trevligt hade vi :)
Efter jobbet så drog jag och 5 personer till TGI Fridays och drack goda drinkar och åt väldigt god mat. Jag åt en Bacon cheesburger och drack en strawberry mojito och en blueberry/promegranate mojito. SÅ GODA!! :D

När vi var klara så gick vi till Brunnsgatan där vi skulle på Stand up Comedy Central där bla. Måns Möller och Kodjo stog på scenen :) Och en massa andra kända roliga stand up komiker. Så man skrattade väldigt gott igår :)
Tror det var slut runt halv 11, kvart i 11 på kvällen. Skönt! Vi satt kvar en liten stund efter och snacka och sedan gick vi hem.
Första gången jag var på stan up och att man inte har tänkt på det förut? Var verkligen skit kul! Gillar ju Kodjo också i Morgonpasset i P3!

(Strawberry mojito)

(Kodjo på scenen)




Idag har jag dammsugit och städat lite. Sen ska jag iväg på träning.
Senare ikväll så kommer min syster och hennes kompis Moa hit för att äta middag och göra oss i ordning inför kvällen. Får se vart vi hamnar, blir alltid bra oavsett :)

Höres tomorrow :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0