Helgen

Gick ju sådär med att inte gå ut i helgen, haha. Var ute med Bella och hennes tjejkompisar i fredags. Alltid kul att lära känna nya människor. Vi gick till Berns och var där hela kvällen, musiken var helt okej. Det är väldigt blandat med folk där, alla åldrar.










I lördags så hade jag träning och sedan åkte jag hem till mina föräldrar och stannade där över natten.
Idag så hade jag match mot Älta. Vi förlorade med ganska mycket, men lyckades göra våra två enda mål :)


Den 16-17 april var det ju tänkt att jag och Lina skulle åka till Oslo och gå på Sensation White. Lina har skadad knät och går på kryckor. Hon ska snart operera sig och kommer därför inte kunna åka med. JÄTTE TRIST! :(:( Vi som var så gaaalet taggade och hade verkligen längtat till det här.
Nu har det löst sig på så sätt att mina föräldrar har köpt hennes alla biljetter så att min syster kan åka istället, det blir hennes studentpresent :)
Kommer bli skiiiit kul, och jag är glad över att det var Frida som fick följa med! Vi ska röja gärnet! :)
LÄNGTAAAR och det är verkligen snart. Snart står vi där på Arlanda och är på väg.

Imorgon är det måndag igen och en ny vecka.
Spinning imorgon på jobbet, jobba landskamp på tisdag, match på onsdag, träning på torsdag.. haha
Mycket att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0