Torsdag

Det har varit en ganska så lång med händelserik dag idag på jobbet... Men nu kom jag äntligen hem och nu sitter jag bara på soffan och vilar upp mig inför den hårda träningen som börjar senare ikväll.
Kvällens träning kommer bestå utav joggning, intervaller, boxning, styrka/fys m.m. Kommer vara helt slut efter och imorgon.

Som det ser ut nu så kommer det bli en väldigt lugn helg, partymässigt :) Behövs eftersom det har varit väldigt mycket på senaste. Träning på lördag och match på söndag. Annars inget inplanerat.
Det enda jag kom på nu är att jag måste hitta ett par vårskor. Men det lär ju vara koas i stan i helgen med tanke på att det är "lönehelg". Antar att det bara är att vässa armbågarna och bege sig ut.

Ikväll är det AIK hockey match. Det är väldigt tråkigt att jag missar den live och sen inte heller kan se matchen på TV.
Men får hålla tummarna under träningen och hoppas på en vinst ikväll!






Annars mår jag väldigt bra just nu :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0