Dagarna som gått

Dagarna som gått har varit lite upp och ner. Vi spelade 3-3 mot Viksjö borta i lördags. Vi tappade ledningen när det var ca 7min kvar utav matchen vilket var väldigt trist. Men bollen är runt och allt kan hända. Eller hur? ;)
Var riktigt soligt den dagen och fick en hel del färg i ansiktet.

Senare på kvällen mötte jag upp min kompis Nathalie och åkte hem till Jenny för lite melodifestivalen och dricka.
Vi tog en taxi väldigt sent in till Söder och vi hamnade på Malmen där vi tog en varsin dricka och gick och satte oss.
Blev en ganska kort stund där. Sedan gick Jenny och mötte Lina för att dra vidare någon annan stans medans Stina, Nathalie och jag drog och åt och sedan åkte hem. Skön kväll med sina tjejkompisar :)









Söndagen slutade med att jag åkte hem till mina föräldrar och kollade på Hockeyn.
Silver i VM ska man verkligen inte klaga på. Dock var det ju lite onödigt att släppa in så många mål som de gjorde. Men silver är finare än guld, man kan ju övertala sig det i alla fall :)

Igår var det AIK match hemma mot Helsingborg. Blev en vinst med 2-1 :D Så HÄRLIGT!
Jobbade som vanligt, men var en ganska lugn match jobbmässigt. Annars var det en ganska så hettsig match runt om kring och på plan. Väldigt många gula kort samt ett rött kort delades ut...
Men vinnst är en vinnst, det viktigaste och 3p!

Kom precis hem från en väääldigt blöt träning. Har regnat som fan och planen var helt dyblöt. Och inte nog med det så lät tränaren oss göra fys och ligga och rulla på gräs/löparbanan haha. Jätte kul :)

Nu sitter jag och kollar på Desperate, snart BB :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0