:)

Vi vann ju mot Frej i söndags. Så jäääävla skön seger :) 3-0, krooooss!

Annars har det inte hänt så mycket i veckan.

Malin var hemma hos mig igår ikväll och sov över. Åkte och hämtade upp henne på Grimsta IP för att sedan åka och handla grekisk mat att ta med hem. Jag köpte gyros med pommes och tzatsiki medans Malin körde på sovlaki. Så jävla gott. Sen satt vi i soffan och chilla ett tag innan vi gick ner till VI affären och köpte naturgodis och testade den nya Ramlösan med smak utav ananas. Jätte god faktiskt!



På kvällen var det BB som vi kollade på och efter det var vi så jäkla trötta, att vi gick och la oss.

Snart ska jag iväg på träning och jag hoppas att regnet håller sig undan. Det är väldigt grått på himlen, så jag fruktar regn. Dessutom ska vi vara på naturgräset, inte det roligaste om det regnar plus att man då säkert inte ens får vara på planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0