Helgen

Har varit en väldigt bra helg :)

I fredags åkte jag hem till Maj där även Malin, Jolle och Fredrik var. De hade grillat inne på Majs innegård, men jag åt mat hemma så kom dit lite senare. Hade med mig en påse godis som fick följa med heeeela kvällen haha :)
Vi satt ute ett tag innan det blev för kallt och vi gick in till Maj och satte oss i hennes kök och bara snacka skit och drack. Jätte trevligt :) Senare under kvällen kom Marcus förbi.
När klockan slog 00.00 var det dax att börja röra oss utåt. Jag hade fått i mig lite för mycket dricka hahah..
Men vi hamnade i alla fall på Theodora i Fridhemsplan där vi träffade två andra killar.
Jag gick hem klockan 02 på natten och hade tydligen sms/ringt terrat min syster under kvällen hahaha!
Roligaste under kvällen var ju när en duva sket på Fredrik!!! hahahah Värsta klutten :D

















(hahah, servitören som sa till Malin!)


I lördags jobbade jag AIK matchen. Tyvärr förlorade de med 2-0 och det var en riktigt dålig match. Var sjukt mycket slarv och man kände verkligen inte igen AIK. Trist, men det går ju alltid lite upp och ner..

Idag har jag haft match mot Skå hemma på Hässelby IP. Vi vann med 4-2 och jag gjorde två mål :) Var sååå skönt!!

Resten av kvällen blir bara till och ta det lugnt. Sitta framför datorn och TV och bara chilla :)
Skönt det, imorgon är en ny arbetsvecka.

Btw, jorden gick ju inte under i lördags. Stackars gubbe som har haft fel typ 3ggr nu?? hahah Lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0