Helgen

I fredags var det utflyttningsfest hos Lina. Skrattade lite åt hennes inbjudan "låt grannarna få klaga en sista gång". Har ju varit en hel del fester där under åren som gått ;)
Kul som fan hade vi och grymt mycket folk :) Mycket dricka, musik och skratt!
Började kvällen med tacos runt kl 19. Hade inte ätit riktigt mat sen kl 11 på dagen så trodde ett tag att jag skulle dö utav hunger. Men blev lite på bättre humör när jag fick i mig mat hehe.
Jag kom hem runt kl 4 och somnade som en stock.




















Igår gjorde jag inte så mycket. Var väääldigt skönt. Vaknade typ runt halv 1, gick ut och köpte hem lite frukost.
Sen efter jag hade käkat åkte jag hem till mina föräldrar  och tvättade samt kollade på AIK matchen på TV. Tyvärr förlorade de, skit dålig match - skit dålig plan. Fan till och med Hässelby IP är 100 ggr bättre. Fattar inte?!

När matchen var slut åkte jag och mamma hem till mig och åt grekisk mat (take away), kollade på en jätte seg film hehe och åt en massa onyttigt :) Riktig myskväll, väl efterlängtat :)

Idag har jag bara min match att se ifram emot. Vi möter Frej och det kommer bli en väldigt tuff match. Men de kan vara väldigt roliga också. Får man kämpa som fan. Tyvärr är planen som den är, men man får göra det bästa utav det...

Skulle behöva städa lite hemma, men orkar verkligen inte haha. Får väl plocka undan lite snart då innan jag åker iväg till samlingen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0