Lördag

Igår hade vi match mot AIK. Vi förlorade tyvärr med 5-1, tråkigt bara att det blev så mycket mål. Rann iväg lite väl mycket men men. Vi tar de hemma sen på naturgräset :)

Efter det åkte jag till systemet och köpte vin och cider till kvällen.
Satt hemma och kollade på Champions League finalen och väntade på Jossan som kom strax efter kl 21.
Vi satt och drack, lyssnade på musik, kolla på fotboll och gjorde oss i ordning.

Senare åkte vi in till stan och gick till Pure. Vi stannade inte där så länge, utan tog en taxi till Theodoras igen för att möta upp Malin och co. Stannade inte där heller speciellt länge.
Så blev en ganska så tidig kväll för min del, skönt det. Somnade väl runt kl 03. Drack inte heller speciellt mycket så idag när jag vaknade mådde jag faktiskt väldigt bra :)













Hade glömt att boka tvättid den här helgen, så åkte hem till mina föräldrar idag och tvättade samt åt lite mat. Efter det åkt jag hem och gjorde mig lite i ordning för att sedan åka och träffa Stina för en fika på Fridhemsplan.
Blev en god caffelatte med chokladboll. Vi hade tur med vädret, så jag frös inte vilket var väldigt skönt :)
När vi satt och fika så kom ett Hare krishna gäng förbi och sjöng och hade trummor och plingplong grejer haha. Roligt var det med lite underhållning. Stina fick en vissen blomma och de började prata med oss och berättade att de hade möten varje söndag och att vi var välkomna då om vi ville. Nej tack...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0