Valborg

Har inte så mycket att berätta om valborg egentligen.

Vi hade match på dagen borta mot Åkersberga. Första gången man fick gå in på en naturgräsplan, suuuper skönt.
Vi vann med 5-1 och jag lyckades göra ett nickmål :) Det var riktigt kul med en vinst! Kunde man vara lite gladare sen senare på kvällen, undrar hur Åkersberga spelarna hade det hehe ;)

Efter det åkte jag hem och fixade mig, sen kom Jossan förbi och vi förade samt gjorde oss i ordning. Sedan mötte vi upp Malin och co. på Bar 54 på söder. Inte mitt favoritställe, men alla underbara människor var där så det blev lyckat :) När vi var klara med det tänkte vi gå till White Room, men när vi kom dit var det kaos utanför så vi drog till donken istället där en kompis jobbar och chillade där ett tag innan vi åkte hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0