2a

Nu sitter jag i soffan och kopplar av (äntligen) efter en låååång dag i Norrtälje.
Det gick bra för oss :) Vi vann gruppen och semin. Förlorade dock finalen med 1-0, mål blev det sista minuten vilket är tungt...  2a är skit bra, jag/vi är super nöjda!
Blev utsedd till matchens lirare två gånger. Men man fick bara en ful svart t-shirt eller någon konstig mössa, så jag sket i att ta något. Kände inget behov utav de grejer haha.

Är helt slut i kroppen. Mest benen, känner hur det bara värker. Och jag är alltid lika dålig på att strecha också. Lär jag ju få känna imorgon. Kommer vara stel som en pinne.

Vilket skit väder det är ute. Verkligen ÖS regnar!! usch, hellre snö och det här pissregnet.

Imorgon går jag inte på min andra vecka på det nya jobbet! Spännande :)


BTW, MIN MOBIL ÄR KONSTIG!! Jag kan skicka sms men inte ta emot. Står att jag inte har något minne fast jag har 1GB ledigt på minneskortet samt att den stänger av sig och startar om skit ofta. Ringa kan man göra, så man får slå en pling till mig än så länge om man vill något :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0