886 dagar...

.... har gått sen jag började på förvaltningsrätten i Stockholm. Började inte på plan 10 där det visade sig att jag skulle hamna sen.
Juni 2009, en vecka efter studenten började jag som sommarbarn. Oktober 2009 hamnade jag på, någon som skulle visa sig vara, vääärldes bästa våningsplan. Trodde aldrig att det skulle vara så här kul att jobba! Få lön samt att man trivdes så bra på jobbet. Underbara kollegor som verkligen tog emot en. Har kommit vissa personer väldigt nära.
Känns verkligen som om man har kunnat prata om vad som helst med vem som helst.

Igår började jag gråta något regält under avskedsfikat då presenter lämnades och tal hölls. Värst var när jag själv skulla hålla ett tal sen då tårarna bara sprutade och folk runt om kring mig började gråta. Det var jobbigt.
FIck ett par super fina Guess örhängen, presentkort på Vero Moda och "Cissis Primp Pasta" (bilder kommer att komma). Verkligen helt otroligt hur man kan lära känna varandra, de vet exakt vad jag gillar.

Efter arbetstid bjöd jag på vin och snacks till kollegorna. Var jätte mysigt att sitta och umgås i fotöljerna för sista gången. När klockan blev kvart i 7 drog vi vidare till Ciao Ciao grande vid Östermalmstorg där vi hade bokat bord. Även där var det hur trevligt som helst. Tog samma pizza som sist och den var lika god.
Efter det drog vissa med mig vidare ut och vi hamnade på Hotellet. Satt där och drack ytterligare lite och snackade.
Efter det lämnade några och jag, Jonas och Johan drog vidare och hamnade på Richi. Skit mycket folk men vi lyckades få ett bord så det var najs.
Vi drog hem efter det och jag tror jag somnade runt kl 03.

KOMMER SAKNA ER NÅGOT ENORMT!! Ni alla är för bra för att vara sant <3
Kommer komma å hälsa på så mycket det bara går :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0