Hej å håå

Mycket att göra just nu! Har planer typ för varje kväll/dag.

I tisdags var jag ute och åt lunch med mina kollegor, en liten avskedslunch för mig. Jag åt en god pasta som vanligt!
Sista dagen imorgon på jobbet och det känns väldigt, väldigt konstigt. Kommer kännas jätte märkligt att gå till ett annat jobb på måndag men också jäkligt spännande!
Imorgon efter jobbet kommer jag bjuda på vin, sen blir det middag och troligtvis utgång :) Åh ska bli grymt kul!!



Igår efter jobbet mötte jag upp Sara, Stina och Anna för en middagsträff.
Vi drog till Fridays Kungsträdgården och åt god mat. Blev en burgare för mig och en öl. Perfekt onsdag!
Sara har ju varit i USA så jag fick vääärldens finaste present utav henne. Underkläder från Victorias Secrets :D
Röda också som jag ville ha :) Kanske kan lägga upp en bild på det senare.
Kom hem sen och chillade lite i soffan framför TVn och min knäppa dator i knät haha. Hatar den just nu!!
Måste göra något åt det, antingen lämna in på lagning eller köpa en ny... Hm.







Jag ska snart iväg på träning ute! Fy va kallt, gäller att klä sig varmt nu asså.
Helt sjuuuuukt att det har gått 1v imorgon sen vi åkte till Göteborg, fattar inte vart all tid tar vägen? Jag börjar bli rädd!

På lördag blir det utgång med SnyggSara och på söndag ska jag hänga med Hanna, vi har köpt biljetter till Twilight filmen, ååh vad jag längtar!! Kommer bli så kul att se den :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för igår!! Det var supertrevligt verkligen. Så tråkigt att jag blev tvungen att gå när ni just började komma igång... :( Vad hände sen, några skandaler?? Betalade du taxin hem själv?? :)

Tell me everything.



Kommer att sakna dig. Lycka till på nya jobbet på måndag! kramar i massor

2011-11-19 @ 10:52:23
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Sara

upp med bilder av dig i underkläderna!! om du inte vågar, ;) lägg upp bild på dom. så sjukt nice. puss

2011-11-21 @ 12:26:01
URL: http://mondoblog.se/sarahallebrant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0