Lördag-måndag

Haft tre bra senaste dagar (kan man säga så?) =)

I lördags var jag ute med syrran och Sara. Vi var typ överallt och det kändes i fötterna. Började på Laroy, sen Café Opera sen Collage och sen White Room.
Fick festa med Tiesto både på Cafet och på White :)
Tror jag somnade strax innan kl 07 på morgonen.
Vaknade halv 11 och kunde inte soma om.
Alltså inte speciellt mycket sömn, visste att jag skulle göra något roligt under eftermiddagen.

Träffa Hanna och se nya Twilight filmen :D ÅÅÅH SÅ BRA!!
Älskar verkligen de där filmerna och böckerna! Grät som vanligt också haha.
Filmen har ju varit hos Kammarrätten för att bestämma om det skulle vara 11 års eller 15 års gräns för filmen.
Det blev 11 års gräns, och efter att jag har sett filmen tycker faktiskt jag att det är lite lågt. Jag blev ju för tusan rädd och tyckte det var äckligt. Ska 11 åringar sitta och kolla på det då?

Och man blir aaaaaalltid lika kär i Edward efter man sett filmerna hehe.














Har börjat på mitt nya jobb idag :) Gick verkligen hur braaa som helst! Längtar tills imorgon :D
Så himla bra! Det kommer en thaibil utanför jobber 2 gånger om dan och säljer thaimat från ett riktigt thaiställe med bra priser. Farligt dock eftersom jag har en förälske i den maten haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0