Lördag

Hade en jätte mysig kväll igår med syrran. :)
Kollade på Idol och sen en film som hete Friends with benefits med Justin Timberlake.
Den var faktiskt bra! Bättre än jag hade förväntat mig i alla fall.
Vi somnade strax efter kl 00 och vaknade runt halv 10.

Efter att Frida hade gått hem så satt jag i soffan ett tag och chillade.
Senare drog jag till gymmet och körde på bra!
Sprang 5km på löpbandet och efter det en massa styrka. Är ganska så skagig i armarna nu känner jag. Var ett tag sedan jag tänade på gymmet, har väl tappat lite.
Men det gick väldigt bra och man blir alltid så stolt över sig själv när man är klar. Svettig å varm haha.


Ikväll är det maskerad som gäller hemma hos Stina! Kommer bli grymt kul :)
Har väääldigt dålig fantasi när det gäller utklädnad, men det får bli en sexig djävul.

Kanske kommer bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0