Onsdag

Hoola! Que tal?

Har haft en bra dag på jobbet. Börjar räkna ner dagarna nu tills jag börjar på mitt nya.
21a november är datumet. Längtar verkligen :)

Direkt när jag kom hem från jobbet satte jag igång och fixade ihop en ungspannkaka. Den är i ugnen nu och blir fin. Luktar gott i lägenheten och jag börjar bli riktigt hungrig.


Åker ju till Göteborg på fredag. Frågan är om jag ska börja packa lite smått redan ikväll då jag inte kommer ha en sekund över imorgon, träning. Och sen åker jag ju på fredag, men då jobbar jag bara halvdag så har lite tid över då.
Inte för att jag måste packa speciellt mycket, men jag har alltid beslutångest över mina kläder om vad jag ska ha på mig. Så det kanske är lika bra att sätta igång lite redan ikväll haha.

Får se om Skypedaten med Malin blir av ikväll :) Hoppas på det!!

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0