Söndag

Hade en grym kväll igår hemma hos Stina :) Skit kul att hon fixade ihop en maskerad med schysst "indredning" hemma med blod, spindlar, spindelnät m.m

Hade riktigt kul med alla mina underbara vänner! Kom dit vid kl 21 och kvällen startade med att jag skulle göra sällskap med Natta. Hade på mig hur mycket tid som helst innan, men helt plötsligt rann bara tiden iväg och fick springa som en jääääääääävla idiot till tunnelbanan i högklackat. Tåget stod inne på perrongen när jag kom ner springandes och såklart var det korttåg, vill säga ännu mer att springa.
Men tågföraren såg mitt löpande och väntade in mig haha, snällt det. När jag väl klev på tåget svettades jag som en gud vet vad. Hade precis smörjt in ansiktet och kändes som om jag aldrig hade svettas så mycket förr haha. Okej överdrivet, men fyfan det var lökigt!
Var tvungen att kasta av mig min jacka å kavaj för att svalka ner mig. Sen kom Natta på.

När vi kom fram var jag tvungen att gå in till badrummet och bättra på sminket igen. Kändes som om jag hade svettat bort allt hahaha.
Men det såg bra ut som tur var :D
Fick en välkomsdrink sen var det bara att sätta igång och festa.

Drog hem runt kl 02. Fick vänta på Hjulstatåget vid Fridhemsplan i 15 min.
Skit trött och ganska berusad, längtade tills jag skulle komma hem och lägga mig i sängen.
När jag kommer upp till spärrarna i Sumpan gör jag en upptäckt. Jag hittar inte mina hemmanycklar och får lite panik. Vad fan ska jag göra och vart är de? Trodde jag hade tappat de på tunnelbanan när jag skulle till festen eftersom jag bara hade slängt av mig jackan. Ringde till Stina på festen, fick inget svar. Ringde till Lina, fick inget svar. Ringde till Maj, FICK SVAR! Hon hittade mina nycklar liggandes på sängen där man hade lagt sina jackor.
Jaha, bara att vända och åka tillbaka till Fridhemsplan, JIPPIIIII!!!
13 min väntan på tåget, mötte upp Maj som hade mina nycklar och sen vare bara att åka hem igen. Även då fick jag vänta i typ 13 min på tåget. Kändes som om jag aldrig skulle komma hem.

Kom hem typ 1h senare än planerat. Var så irriterad att jag inte kollade att jag hade med mig allt som jag ALLTID BRUKAR GÖRA!! Aja, kom hem tillslut och somnade nästan på direkten.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest segat. Hade en hel disk att ta i tu med.
Men har lagat korv och stroganoff :) Det går fort och är enkelt!
Tvättid kl 19 ikväll och det är mycket att tvätta.

Får se om jag ska träffa Hanna ikväll också :) Hon är på väg hem från Gävle, så får se hur det blir!

Puss



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0