112-kryssning

Kryssningen var verkligen svinkul :) 10 partysugna brudar.
Eftersom det var så brutalt dåligt väder när vi åkte så kände man vågorna ganska så regält när det blev senare mot kvällen.
Det var så mycket vågor en period att man flög in i väggarna och när man stod i baren med klackskor, alkohol i kroppen osv var det inte lätt att hålla balansen. Men det gick över efter ett tag tur nog!

Vi satt i hytten (den jag, Natta och Jolle sov i) och förade samt lyssnade på bra musik innan vi gick ut. Min första drink blev såklart en strawberry daiquiri, mumsi mumsi!

Förra gången vi var på samma kryssning i april fanns det mycket snygga och unga boys på båten.
Den här gången vette vi tusan vad som hade hänt.. Gamlingar överallt.
Men vi hade riktigt kul ändå, det blir ju vad man gör det till!

Lite dans blev det också. Inte riktigt våran slags dansmusik där vi hängde som mest, men på "disco" avdelningen högst upp i båten var det bättre. Musik som jag och Sara gillar!

Vi träffade en utav kockarna som har hand om buffén. Jag, Jolle och Olivia hängde i hans hytt typ från halv 6 på morgonen till halv 7 kanske. Han var riktigt rolig och pratglad. Han sa att vi kunde få gratis lunchbuffé om vi gick fram till han, men vi tog aldrig vara på det erbjudandet.

Tror klockan var runt 7 på morgonen när jag gick och la mig.

Dagen efter var det bara att duscha, äta frukost och sen göra sig i ordning. Sen var det dags att börja festa igen haha. Drog till partystället och hängde där. Min första drink blev åter igen en strawberry daiquiri, verkligen älskar den drinken, kan nog dricka hur mycket som helst :)

Vi gick senare tillbaka till hytten alla tjejer och festade vidare där inne. Musiken på riktigt högt och en chipspåse som skickades runt. Sjöng högt till alla låtar och det var väääldigt taggat! Nää då var det dags att gå av båten, jätte trist. Vi ville helst stanna en omgång till hehe, men blev utslängda som småning om då det var dags att gå av.

Men en riktigt roligt kryssning med my girls! love them!








Kommentarer
Postat av: Sara

yeah dom hade fan en del bra låtar!! å är stolt att ha dansat typ nykter där runt småtimmarna ;)

2011-10-23 @ 20:13:02
URL: http://mondoblog.se/sarahallebrant

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0