Avslutningsmiddag/fest

Vilken super avslutning :) Tapasbuffé på La Cucaracha, och det var riktigt gott! Alla blev väldigt mätta och belåtna. Vill verkligen gå dit igen och äta. Fanns så mycket att välja på.
Jag fick pris för "Årets skyttedrottning 2011" med 19 mål (tvåan låg på 8 mål). Men jag tror att det var det priset som inte var "något spännande" eftersom det var så klart innan. Men alla de andra olika priserna var faktiskt spännande att se vem som vann elr vad man ska säga. Priserna delades i alla fall ut till rätt spelare.

Sen drog jag, Hanna och Emelie till Bar 54's uteservering, drack 3 shots på raken haha. Lite senare kom en massa kompisar till Emeilie, och vi hamnade på Göta Källare där jag och Hanna inte blev långvariga. Vi tänkte att vi kunde testa i alla fall, men insåg lite senare att vi ville gå och möta upp några tjejer från laget istället på Scandic Malmen. Men även efter ett kort tag där gick alla hem. Blev en helt okej lugn kväll men mycket rolig.
Kul att man har lärt känna Hanna som är ny i laget lite mer, vi har verkligen klickat :) Kul med nya kompisar!












Det roligaste var när Amanda (tror jag?) hittade en liten baby fisk i skålen bland skaldjuren hahah! Var bara tvungen att ta kort på den lilla varelsen:





Ikväll är det i alla fall "80-års fest" i Black Army lokalen. Petra och Jonne har båda fyllt 40 år. Tror det kommer bli väldigt trevligt och god mat även där. Skönt att det är nära hemifrån också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0