Biltvätt

Idag kom pappa hem till mig för att hjälpa till och tvätta/laga min bil. Vi drog till OKQ8 som ligger nära Sumpan.
Gick jätte bra och bilen blev suuuper fin. Sen fick vi ny energi och kom på att vi kunde tvätta pappas bil också när vi ändå var igång. Så nu har vi båda en varsin jätte fin bil :)
Vi har precis ätit min goda köttfärsås, så nu är vi mätta och belåtna!

Ska snart iväg på AIK Hockey match :D Pappa bjuder med mig på matchen. Kommer bli riktigt kul!
Kommer nog inte kunna stanna kvar hela matchen då jag ska hem till min jobbarkompis Frida på inflyttningfest senare.
Där kommer det bli gemensam middag och sen troligen utgång.

En väldigt bra dag helt enkelt!!


Krooooossa kopiorna!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0