BP - HSK 0-7

Har haft våran sista serie match idag mot BP som ligger sist i serien.
Vi vann med 7-0 och därmed bästa serie 2a utav de två div.3 som finns :) Vi är verkligen suuuuper glada!!
Ska firas på avslutningen sen den 14 oktober.
När matchen började låg jag på 16 mål, ville komma upp till 20 mål. Så visste att jag behöve göra 4 mål i matchen för att klara mitt "mål". Men så blev tyvärr inte fallet, lyckades göra 3 mål och hamnade därmed på 19 mål :) Ska inte klaga, är verkligen suuuper nöjd!

Nu väntar jag på att Sara kommer över, så ska vi dra ut någon stans lite senare. Oklart vart ännu :) Vi får se vart vi hamnar, kanske ska möta upp några också. Men det visar sig.


Vi har börjat med stegräknar tävling på jobbet och man har fått dela in sig i lag. Så alla i hela huset har fått en varsin stegräknare.
Tävlingen håller på hela oktober, så måste ha på mig stegräknaren nu hela tiden hahah :D
Målet är att man ska ha "gått" till Paris. Får se om mitt lag lyckas :)
Har precis gått mina första 10 000 steg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0