....

Dagarna på jobbet har varit bra. Längtar tills jag börjat mitt nya jobb i mitten på november.
Skönt med fredag imorgon. Har inga planer inför fredag, vilket jag bara tycker är skönt. På lördag ska jag hem till en jobbarkompis som har fest hemma hos sig. Sen lär det bli utgång, var snack om Stureplan :) Men ska bli kul!

Har inte hänt så mycket. Spelade med B-laget igår mot Frej, vi vann med 3-1 och jag gjorde 2 mål och 1 målpass, fick även ett gult kort. Tror det är det första gulakortet på säsongen om jag inte minns helt fel. Domaren bara "vill du verkligen sluta säsongen på det här viset?" Ursäkta mig??? Domaren sög, och man fick knappt röra varandra. Har haft han förut och han dömer verkligen inte bra. Blåser för det lilla minsta vilket bara förstör för spelet.

Har nyss lagat hur mycket köttfärssås som helst, så nu kommer jag äta det i flera dagar. Kommer även frysa in lite haha. Men det är skönt, slipper man tänka på mat några dagar framöver.

Har lite musik att dela med mig som vanligt, gryma låtar:









Kommentarer
Postat av: Emma svarar

haha om du hade läst så var det dom inte var.

2011-10-07 @ 20:06:11
URL: http://emmaelinaslondonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0