:)

Super najs dag/kväll igår med Hanna :D
Började med bio på Sergel och såg "En dag". Den var väldigt bra och sorlig på samma gång. Mot slutet av filmen sprutade tårarna...
Hanna har läst boken innan så hon visste vad som skulle hände. De hade tydligen hoppat över hur mycket som helst i filmen, men det brukar vara så när man gör om böcker till film.

När filmen var klar gick vi hem till mig och förade samt gjorde oss i ordning. Vi var så mätta på all popcorn och godis vi åt till bion så vi var inte hungriga. Men vi visste ju att vi skulle bli skit hungriga om vi inte åt något, så vi var lite lata och köpte frysrätter haha. Riktig fredagsmiddag :p
Vi blandade en massa goda drinkar och sen drog vi in till stan och hamnade på Ambassadeur.
Trodde inte att det skulle vara mycket folk ute denna helg eftersom det är helgen innan löning, men det var smockat inne på Amba. Jag älskar DJn där också, han spelar riktigt bra låtar!! Säger det till min syrra typ hela tiden att jag älskar hans musik :)

Hanna å jag delade taxi hem och jag kom hem med ett leende på läpparna. Hade verkligen haft hur kul som helst!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0