Freeedag

Vaknade upp riktigt bakis. Eller bakis, tror jag fortfarande var berusad haha.
Halsade i mig hut mycket vatten som helst och stekte grillkorvar utan bröd till frukost haha. Var så brutalt hungrig samtidigt som jag mådde illa.

I alla fall, har haft en helt underbar fredagskväll/natt tillsammans med syrran.
Började med AIK fest på Råsunda Restaurangen som sagt tillsammans med spelarna. Bjöds på dricka, mat och efterrätt. Kenny Pavey var helt crazy, fast på ett roligt sätt :D haha vad man skrattade åt honom. Skön lirare!
Minglade lite inne på restaurangen. Sen när klockan blev halv 12, bättrade vi på sminket lite och drog in till stan. Hamnade på Collage och slutade kvällen på White Room.
Kom hem sent och vaknade tidigt. Så är sjukt jädrans trött nu. Svider i ögonen på mig. Kommer bli en tidig lördagskväll på mig. Typ läggdags efter "Så mycket bättre" som börjar kl 20...hahaha.. om jag orkar hålla mig uppe tills dess vill säga :D

Pappa kom hem till mig idag för att göra mig lite sällskap när jag skulle åka till bilverkstan och byta till vinterdäck.
De var så grymt snabba, blev typ klart på 5min.

Har precis kollat på reprisen på Idol på TV4 play. Satan va duktiga de är!! Är heeeelt såld på MÅNGA. Favoriterna är helt klart
Molly, Robin och båda Amandorna ;) Rätt att Linni åkte ut tyckte jag, har aldrig gillat henne.

Fler bilder kommer när jag har fått de från Frida :)











Tror jag måste gå och vila nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0