Idol

Ååååååh vad kul med Idol strax :D
Tycker verkligen om fredagar då det är Idol. Sitta i soffan och äta lite gott samtidigt som det går på TV. I LIKE!
Extra kul nu när min TV är så gudoooomligt bra!

Imorgon blir en roligt dag då det är mycket att göra :)
Vara med familjen på förmiddagen, sen hem och städa.
Senare ska jag träffa Hanna i laget och gå på bio och se En dag. Efter det åker vi hem till mig, käkar middag och gör oss i ordning för en utgång. Kommer nog bli väldigt kul :)

Eftersom Hanna kommer från Göteborg, har hon familj och vänner där.

Kommer troligen följa med henne snart ner och hälsa på hennes vänner och festa där. Det längtar jag verkligen till!!
Hoppas det blir av. Om jag minns rätt så var hennes föräldrar bortresta och huset tomt eller något. NAJS! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0