Idol

Sitter här hemma och har precis kollat på Idol, väldigt många duktiga i år!
Jag älskar Adele - Set fire to the rain, och när Molly sjöng den fick jag helt seriöst tårar. Den låten är tamefan den finaste låt jag vet. Blir så berörd varje gång jag spelar/hör den. Och HERREEGUUUUD vilken röst Molly har, det är helt otroligt! Inte ofta man blir berörd av ett framträdande på Idol. Men nu fick man uppleva det också.

Anders Bagge gjorde bort sig också, det var riktigt kul.
Han sa "jag håller inte med min fru (Laila)". Och det tog ett tag innan han insåg vad han hade sagt, och bara "NEJ jag menar EXFRU!!". Han höll på att skämmas ihjäl och Laila höll på dö. Och sen var han tvungen att säga att han älskade sin riktiga fru haha. Var kvällens händelse :)

Imorgon ska jag umgås lite med pappa, ska bli kul :)

På söndag hade jag tänkt dra till gymmet. Var allt för länge sen jag var där. Måste bli skärpning!








Kommentarer
Postat av: Emma svarar

Haha ja men dom smakade ju inte något alls, utan socker också. Du borde skicka riktig lakrits till mig tror inte du vill smaka dessa :-) Men dom säljs säkert på någon hälso butik i Sverige med. Puss

2011-10-08 @ 02:00:12
URL: http://emmaelinaslondonliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0