Kläder

Har precis beställt två grejer från internet :) De ser skit snygga ut och jag hoppas att de är det även på.
Lär väl komma på måndag eller något, ska bli spännande att testa de!






Har tagit min 2a spruta idag. Var inte lika rädd den här gången, men pulsen höjdes när jag väl kom in till rummet. Det gick bra, hade även min bedövningssalva som hjälper mig att hålla lugnet.
Så nu är det bara Thailands resan som saknas. Får stå ut till februari, kommer bli riktigt riktigt RIKTIGT underbart! Satan vad jag längtar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

skitfina! gillar speciellt den leopard skjortan ;) porrporr. <3

2011-10-13 @ 21:42:22
URL: http://mondoblog.se/sarahallebrant
Postat av: Malin

Vart hittade du leopard skjortan? Den var asfin!!!

2011-10-14 @ 00:47:10
Postat av: Cissi

Nelly :) <3

2011-10-14 @ 09:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0