Löööördag å sööööndag

Igår var en super dag!!
Spenderade dagen med pappa och sedan var det hockeymatch där de vann mot "kopiorna" med 1-0.
Efter det gick jag hem till mina föräldrar och fixade mig inför inflyttningsfesten. Kände inga förutom Frida som hade anordnat det, men alla var super sociala så det gick bra att prata med alla. Vi var nog runt 10 st, ett härligt gäng tjejer :)
Efter att vi hade förat klart bestämmde vi oss för att dra till Sturecompaniet, där vi festade loss till bra musik.
När vi hade varit där någon timme drog vi vidare till Spy Bar där en av tjejerna hade en kontakt, vi slapp stå i kö och allt :) Riktigt najs eftersom det var knökat utanför.
Blev även en kort sväng in på Ambassadeur också. Hann med ganska mycket under en och samma kväll.
Var sjukt mycket folk ute i rörelse och inne på nattklubbarna! Fick knappt plats att gå/dansa...
Kom hem runt kl 04 och somnade nästa med en gång.










Idag (söndag) så har jag och pappa varit och köpt en ny TV till mig. En sån jäääävla fin Samsung 40 tums TV med full HD och 3D. Känns verkligen galet lyxigt här hemma nu! Nu kommer jag nog sitta fast i soffan och inte kunna sluta kolla på TV :)

Hade tänk gymma idag som sagt, men jag har fått grym rethosta, så kommer tyvärr inte bli av. Jag som verkligen var så sjukt laddad eftersom det var allt för länge sen jag var där. Men vill inte att jag ska bli ännu mer sjukare, så det få bli soffhäng idag helt enkelt. Ska tvätta kl 19 ikväll annars har jag inte så mycket annat inplanerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0