Mycket att göra och 112-kryssning

Har verkligen haft fullt upp denna helg. Hade lite tid över på lördag dag som gick mest åt att tvätta och plocka undan här hemma. I lördags var det som sagt födelsedagsfirande i Black Army lokalen. Både Petra och Jonne är inne på sitt 40e år. Det bjöds på väldigt god mat och efterrätt! Vi var perfekt många i lokalen så mycket skratt och mycket prat om allt. Super trevligt!
Kom hem runt kl 01, satt uppe ett tag och gick sedan och la mig eftersom jag skulle upp och jobba tidigt på söndag morgon. Samling kl 09 på Hässelby IP då vi i laget skulle dela ut nummerlappar till löparna som skulle springa Hässelbyloppet.
Jag och Frida var tvugna att smita lite tidigare då vi skulle vidare till NÄSTA jobb som var Råsunda och AIK match.
Det gick bra och AIK vann med 2-1. Det tråkigaste under helgen var att Kenny Pavye slutar i AIK. Men han fick en riktigt bra avtackning. Och det ska han ha med tanke på hur mycket han har gjort för klubben. Han har verkligen ett äkta AIK hjärta som alltid ger allt i alla situationer!

Två på jobbet hade bakat egna extremt fina AIK-tårtor innan matchen för att det var sista hemmamatchen. Var väldigt fina och goda tårtor.

Var tvungen att gå hem lite tidigare idag från jobbet då jag typ var döende på jobbet. Var så fruktansvärt seg, hade huvudvärk och lite halsont. Vill verkligen att det gå över tills imorgon....

Imorgon är det 112-kryssning tillsammans med mina 10 tjej-kompisar.  Fan vad kul vi ska ha det!!
Från tisdag kväll till onsdag kväll. Bara en massa party :) Kommer nog bli grymt kul.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0