Mysdag med Hanna





 

Har haft en toppen dag med Hanna. En brutal shoppingrunda där jag hittade hur mycket som helst. Får se om jag ska behålla allt eller inte. Velat på en klänning.. Får ta hjälp utav mamma tror jag för att kunna bestämma mig haha.

När vi kom fram till Sumpan gick vi in till Willys och köpte en massa godis och cola. Gick hem och chillade ett tag innan vi skulle dra till Skyttan och kolla på kval till Superettan. Väsby United mot Värnamo. Tyvärr förlorade Väsby med 2-0.

När matchen var klar gick vi in på Willys igen och köpte taco grejer till middagen. Var länge sen mat åt det och då blir det alltid extra gott :)
Vi hade en massa godis över sen innan, som vi åt efter maten trots att vi var galet mätta haha. Så nu är man riktigt mätt.

Sitter och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Ganska roligt program om det inte finns annat att kolla på.

Pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0