AW

Grym AW igår med jobbet :)
Vi hade riktigt kul och skrattade en hel del. Vi började på våningsplanet med lite dricka och snacks för att inte hungra ihjäl innan middagen. Jag hade bokat bord på Ciao Ciao Grande på Östermalmstorg där vi åt jätte god mat. Jag tog en pizza. När klockan var strax innan 22 gick vi vidare ut till Sturehov där vi fortsatte dricka, dansa lite och sjöng haha. Spelades en massa gamla goa låtar. Kände igen mer och mer låtar ju mer klockan gick.
Kom hem vid halv 2 och hade fått i mig super mycket dricka haha. Somnade direkt men vaknade faktiskt runt 7 på morgonen så var på jobbet strax efter 8. Det har gått bra idag trots allt :) Hade jouren också så var tvungen att stanna kvar till tio i fem, men det var ingen fara.






Ikväll ska jag inte göra så mycket.
Vila upp mig och ladda inför matchen mot Frej imorgon på bortaplan..
Blir nog till å kolla på Jersey Shore 4 på internet och Idol på tv ikväll. Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var skitkul igår! Såg du pitebon på Idol? Han var ju skön :)

2011-09-16 @ 23:10:46
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Cissi

jaa jag tittade :) haha!

Tycker så synt om han som är så blyg :(

2011-09-17 @ 09:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0