Derby förlust

Fyfan va matchen sög. Jätte tråkigt match och inga AIK hjärtan verkade finnas på planen. Var inte som något vanligt derby direkt.
Det var ju tyst första 10 min för att visa Svff vad fotboll vore utan fansen. Det var nog den sjukaste jag varit med om. Ett helt knäpptyst Råsunda. Man hörde spelana på planen och alla städmaskiner utanför Råsunda. Hur galet är inte det? Sen var det andra sjukaste jag varit med om, när båda klackarna drar igång igen efter 10 min och det bara smäller till med tifo och sång. Helt underbar känsla!! Måste verkligen ha känns konstigt för spelarna att se ett nästan fullsatt Råsunda, men inga som hejar på...
Såklart matchen skulle avbrytas pga bengaler och en jädrans massa rök. Men det hör väl till ett derby?

0-1 var väl rättvist om man kollar fotbollsmässigt, men det sög verkligen för oss AIKare.

Min tippning blev alltså väääldigt fel.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0