fyfan va irriterande!

Ååååååh fyfan alltså. Vi spelade 2-2 mot skå borta.
De tog ledningen och sen fick vi en straff som jag satte. Sedan gjorde Matilda mål och vi ledde med 2-1.
När klockan har slagit 90 säger domaren att det är 1min övertid. Och när det har gått 2 (????) min extra får de hörna och lyckas såklart göra mål på den. Det var det sista som hände och vi blev riktigt frustrerade!
Jag blev ritkigt arg på mig då jag sumpade ett riktigt bra läge när det var ca 10 min kvar. Hade varit skönt om det stog 3-1 och då hade vi vunnit matchen. Så jag var så jääävla fucking besviken på mig själv....
Får väl vara glad över mitt straffmål, finns inte så mycket annat att vara glad över då spelet heller inte var någon höjdare. Och fy vilken fruktansvärt dålig plan de hade! Jätte hård, ej klippt och jätte bucklig! Bollen stutsade som bara den. Måste ha varit sämsta planen vi spelat för i år, och det gör det hela ännu värre. Går inte att spela riktig bra fotboll på sånna där planer. Blir mycket chansbollar, som faktiskt kan bli riktigt bra med tanke på att bollen stutsar hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0