Gameday!

Idag är det match mot Viksjö på hemmaplan! Kommer nog bli en riktigt kämparmatch som det brukar bli mot de.
Ska bli riktigt kul och jag håller tummarna för att mitt lår håller hela matchen. Har vilat från träning hela veckan just för att jag ville spela matchen idag. Ska starta på anfallet som vanligt, där jag känner mig hemma ;)

Igår var jag ute och plockade svamp med pappa. Vi hittade ganska mycket! Var super mysigt att bara gå runt i skogen och leta. Så när vi kom hem så satte jag oh mamma och rensade det mesta utav svampen för att sedan göra en svampsås till middagen och stekt svamp vid sidan av köttet. Så jäääkla gott :)
Fick även en stor påse med mig hem som jag har lagt in frysen som jag kan ta fram vid något tillfälle.
Det är super kul att gå runt och plocka, men satan vilket jobb det är med rensandet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0