Har haft besök utav SnyggSara ikväll :)













Mötte Sara vid pendeltåget runt halv 7 för att sedan gå och köpa mat. Jag var sugen på thai och hon sushi. Eftersom jag inte gillar sushi så blev det Foodan där de har allt. Är dock inte värt priset där. Det kostar för mycket för den halvgoda maten man får. Men det får duga. Sen gick vi in på ICA och köpte cola och godis. Sara ville testa något cocosvatten de hade där, och fyfan va äckligt det var! Fick helt seriöst kvälningar båda två. Var bara att hälla ut det i vasken.
Sen har vi bara suttit och pratat en massa skit och bara haft det mysigt och lekt lite med webcamen :) Det är faktiskt sjukt roligt!
Hon gick precis och vi båda var riktigt nöjda med kvällen, mycket skratt fick vi :)

Jag ska strax sova. Fick mycket att göra imorgon och kommer därför tyvärr vara tvungen att utesluta något roligt. Får se vad jag väljer.. trist att det ska krocka.

Men men.. kan faktiskt inte ritkigt förstå att jag har tagit spruta idag haha. Helt gaaaalet!
Hoppas jag har kommit över min rädsla lite mer nu. Men kommer nog i alla fall fortfarande köra på Emla (bedövningssalva) bara för att det ska kännas bättre för mig själv.

Nog om det. Nu hade jag tänkt att sova! Är riktigt trött och längtar efter sängen.
Godnatt alla :) puss

Saras blogg: http://www.mondoblog.se/sarahallebrant

Kommentarer
Postat av: Sara

ur mysigt var det!! snart blire fan feting utgång för oss.. och ingen ska jobba dan efter ;) du har ju bra kontakter. hööhö

2011-09-10 @ 22:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0