Helg! Skönt =)

Åh änligen helg igen! Ska bli skönt :) Veckorna går så fort på jobbet. Både bra och dåligt.

Ikväll blir det bara till och ta det lungt. Kommer säkert inte kunna hålla mig borta från godiset. Lär gå ner och handla lite senare haha. Hade tänkt kolla på landskampen, hoppas på vinst och att det är en rolig match att kolla på.
Köpte en fin blomma idag på ICA, saknade en i min stege/hylla. Vita orkider är snyggast och mest stilfulla.
Synd att de ska vara så dyra bara..



Idag lunchade jag med Aro på jobbet. Vi har snackat om att gå och äta pizza ett bra tag nu, men aldrig blivit av först idag. Båda tog en varsin calzone, guuud va länge sen det var jag åt pizza så var extra gott :)




Imorgon ska jag jobba med laget på Tjejmilen. Tror vi ska städa eller något. Det återstår att se, men det låter ju inge vidare haha. Fick första passet med några till. Börjar kl 09.40, så ingen sovmorgon imorgon. Trist, hade verkligen behövt sova. Har varit trött den här veckan...
På söndag är det match som vanligt. Och den här gången mot Skå borta. Det är ganska så tråkigt nu för våran serie är ganska död. AIK har redan vunnit och vi slåss nu om andra plats. Visst det är kul det med, men hade gärna haft lite mer spänning på slutet om vilka som skulle hamna på första plats.
Men jag längtar till matchen, kommer bli grymt kul! Ska spela på topp som vanligt. Hoppas det blir några mål från min sida =) Så det kommer alltså bli en lugn lördagkväll också, men jag klagar inte. tyckler bara det ska bli grymt skönt att vara hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0