Söndag

Hade det super kul igår på lagfesten. Var jätte roligt och mycket kul!
Vi var hemma hos Rebecca i hennes fina lägenhet och satt och drack, gjorde lite lekar och bara snacka.
Sedan gick jag och några till vidare ut till Oxid. Var galet mycket folk, riktigt trångt!
Tog det väldigt lugnt med drickandet, var faktiskt inte ett dugg sugen på att dricka alkohol.
Kom hem runt halv 2 och satt uppe och kolla lite på tv ett tag. Var Liftaren på tv, med Sophia Bush (Brooke i One Tree Hill). Har sett filmen förut och den är riktigt bra, väldigt läskig också. Satt själv hemma och kollade i mörkret så blev för mycket magont haha, så var tvungen att stänga av och gå och lägga mig :p













Har varit hemma hos föräldrarna ett tag idag. Hade inget annat för mig och ville dra ut lite på tiden.
Kom hem och kollade på Jersey Shore 4 igen på tv.
Nu har jag precis lagat korv och stroganoff. Har tvättid kl 19, så det blir lite utav mitt söndagsnöje :)

Jobb imorgon, och sen även jobb på Råsunda. D E R B Y ! ! ! Jädrans va kul, har längtat som bara den! AIK vinner såklart... Tror 2-0 till AIK, får se imorgon om jag har jätte fel och rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0