Tjejmilen

Jobbade tjejmilen med laget. Jag var med i gruppen som hade första passet mellan kl 09.40 - ca 14.
Jag, Matilda och Jossan (som var tvungen att gå vid 12) hade hand om badets omklädningsrum. Fanns inte mycket att göra. Var knappt några som bytte om. Som tur var, var det ju fint väder ute så man kunde ju sitta ute och jobba. Det var sjukt mycket folk som skulle springa. Tror runt 32000 tjejer. Vi såg när första tjejen kom in, tror hon sprang en mil på 33 min om jag inte minns helt fel!

Min jobbarkompis Matilda och hennes syster skulle springa. De kom förbi och sa hej. De var så fina så, hade likadana kläder också hehe.

Kom hem runt halv 3. Gjorde inte så mycket igår förutom att tvätta vid kl 19. Skön lördagskväll!









Idag har vi bortamatch mot Skå på Svanängens Ip. Kommer bli grymt kul att spela, är super laddad =)
Hoppas vi vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0