Trist väder, shoppat och ätit grekiskt!

Vaknar av att det regnar ute. Fyfan va trist! Börjar direkt tänka på vilka skor jag ska ha på mig när jag går till jobbet. Bestämmer mig för ett par skor som egentligen är helt trasiga innuti. Behöver verkligen ett par nya höstskor.
Det gick bra på jobbet, mkt att göra på slutet med det gick bra.

Skulle möta Petra och Frida vid greken i Solna kl 18. Slutade jobba runt kl 16 så drog till Solna C innan och gick i affärer. Det är ganska svårt att gå runt utan att handla. Så hittade 3 tröjor och ett par höstskor! Får se om jag ska behålla alla tröjor eller inte, ska testa de en gång till här hemma inann jag bestämmer mig.

När klockan började närma sig 18 så gick jag mot greken och mötte upp brudarna.
Jag tog en gyros med pommes medans de andra tog kyckling. Väldigt gott var det =)

Nu sitter jag hemma och kollar på TV. Klockan är snart nio, snart läggdags då haha.

Men torsdag imorgon och en dag närmare helg som kommer bli skönt. Måste sova, är trött.

Juste, har ju för tusan problem med mitt högra lår. Var tvungen att avbryta träningen igår.
Har haft det ganska länge nu, i några veckor, en konstig och obehaglig känsla en bit nedanför lårfästet. Jätte märkligt, känns inte som en sträckning heller utan mer som en bristning. Var bra ett tag men drog upp det igen på matchen i söndags. Har haft ont idag också, blir så trött. Kan jag inte träna imorgon och hoppas på spel på söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0