Wayne's Coffee

Idag efter jobbet var det planet att jag skulle möta upp Stina för en fika vid Fridhemsplan. Men hon var tvungen att "sjukanmäla" sig :(  Super trist verkligen, har inte träffat henne sen Maggan och det var ett tag sedan.
Eftersom jag var inställd på att fika så hörde jag om syrran var på istället och det var hon :)
Vi möttes upp på stan och gick till Wayne's Coffee och satt där och pratade. Var super mysigt! Vi tog en varsin mellan cafe latte och jag en kanelbulle eftersom jag höll på att hungra ihjäl. Bästa syster <3






Imorgon är det arbete och sen AW på jobbet som jag har anordnat :)
Blir att hänga på våningsplanet först och ha lite våningsmys med dricka och snacks för att sedan dra ut och äta på en restaurang som jag har bokat bord på. Sen får vi se om vi drar vidare, lär ju bli så om jag känner mina kollegor rätt :) Ska bli grymt kul!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska bli skitkul ikväll! Bra ordnat av dig C. Kram

2011-09-15 @ 09:42:55
URL: http://jennyemilia.blogg.se/
Postat av: Syster

<3

2011-09-15 @ 13:43:14
Postat av: Malin

Vad sugen man blev på att fika nu då!! Var bullen god eller? ;)

2011-09-15 @ 15:33:07
Postat av: Cissi

Bullen var super ;)

2011-09-16 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0