Göteborg imorgon!

Imorgon efter jobbet åker jag och Hanna ner till Göteborg och firar påsk!
Ska bli väldigt kul och mycket mysigt :) Hoppas på bra väder bara. Lite sol skulle man ju inte klaga på.

Idag efter jobbet stannade jag förbi systemet och köpte dricka till götet, gick in på Willys och köpta alla ingridienser till pastasalladen som jag ska skulle göra till mig och Hanna. Den ska räcka till oss båda till middag ikväll, matlåda imorgon och till bilresan ner. Jag har ätit den precis och den är sjukt god :) Blev kräftstjärt- och räkpastasallad. Mummsi! Hanna ska bara packa och fixa lite hemma, sen kommer hon hit. Då ska vi dona med musiken i Hannas mp3 i mobilen som vi tänkte koppla in och ha i bilen när vi kör ner.

Snart måste jag också börja packa, men jag orkar typ inte hehe. Måste bara vila ett litet tag och sen sätter jag igång. Har väl med mig för mycket som vanligt.....

Igår var jag och hälsade på mitt gamla jobb! Åh vad jag har saknar de!! Var riktigt kul att träffa alla goa igen :)
Snart är det AW med några stycken också där ifrån, kul som fan :)

Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0