Helgen

I fredags var jag ute med syrran, vi startade på Ljunggrens och gick sedan vidare till Fenix och efter det drog vi till Malmen och mötte upp Malin och Lina i laget. Skit kul :)

Lördagen hände det inte så mycket, velade om jag skulle gå ut på kvällen igen eller inte... Var riktigt trött. Sov mellan 17-18, fick lite ny enerig. Hoppade in i duschen och sen gjorde jag mig i ordning igen.

Drog till söder igen och mötte upp Malin och hennes jobbarkompisar på Chill. Sen drog vi vidare till Malmen igen och mötte upp Lina och hennes sällskap. Sen drog de och Jenny och några kom till Malmen så hängde med de istället, var riktigt trevligt! Men var ändå ganska otaggad, trött som bara den. När de skulle vidare sen åkte jag hem. Så var väl hemma strax efter 3. Gick och la mig kanske vid 4 och vaknade kl 11. Sen har jag inte gjort ett piss idag. Suttit i soffan HELA dagen, riktigt skönt. Länge sen jag hade en sån slappdag. Tanken var att jag kanske skulle ha städat lite, gjort rent hela badrumet som vanligt och det. Men kände verkligen inte för det just idag.

Imorgon är det valborg, får se vad som händer. Kanske åker till Upplands-Väsby och festar för att sedan dra in till stan. Har ingen aning, just nu är det ganska öppet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0