Helgen

Har varit en bra helg!

Fredag var det först AW på jobbet, då det var min arbetsgrupp som skulle hålla i AWn för alla på hela domstolen.
Vi hade franskt tema och det var skit lyckat. Drog kanske fort hemmåt och började göra mig i ordning för att gå ut med tjejerna och festa. Mötte upp Sara och åkte hem till Jenny där vi skulle förfesta.

Förfesten slutade med att jag och Sara fastade i en hiss med tre killar.... lång historia. Var fast i hissen i ca 25 min innan vi kom ut, riktigt obehagligt! Fyfan, förstörde kvällen lite.
Tappade liksom suget på att festa. Men vi drog vidare till Sollan i alla fall, men gick hem runt kl 03.

På lördagen mötte jag upp en gammal kollega och hennes son på söder för en lunch och lite shopping. Var riktigt trevligt och lilla Filip är så otroligt söt, lite mer än 1 år.

Efter det kom Hanna hem till mig och vi hade en myskväll med middag, film och godis. Upptäcker att jag redan hade sett filmen vi hyrde vilket sög. Men det var mysigt ändå!

Igår hade vi seriepremiär mot Vallentuna hemma. Slutade 1-1 vilket var lite orättvist, vi var det bättre laget men men.

Innan matchen igår så åkte jag hem till mamma och pappa för att fira pappas 45-års idag. Mamma hade gjort en jätte god pannkakstårta med blåbärssylt, grädde, färska jordgubbar och vit choklad! MUMSI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0