lördag och söndag

Lördagen blev det en väldigt lugn utgång. Finns egentligen inte så mycket att säga om kvällen haha.
Vi var hemma runt halv 3, käkade lite pan pizza och deckade haha.

Jag gick upp halv 10 idag för att jag skulle upp och jobba under AIK matchen :)
Hanna sov vidare, men jag hade tydlige varit tyst som en mus och inte gjort något väsen utav mig trots att jag duschade och höll på och fixade och donade lite. Hon hade inte vaknat någon gång!

Kom till Råsunda och var as taggad för att Allsvenskan skulle dra igång igen!!
AIK-Mjällby, 0-0. Faktiskt en ganska dålig match där det inte hände så mycket. Sen började det snöa en massa och det kändes som om man satt mitt i en snöstorm. Men det gick bra :)

Spelarbussmottagningen var hur häftig som helst, så himla naaajs. Massa massa bengaler, raketer och smällare.
Stog inne på Norra högst upp och hade värsta utsikten. Tog lite bilder och filmade. Åh fick rysningar, kärlek. Fick filma från ett litet hål från gallerfönstret eller vad man ska säga :P

Kom hem från matchen runt kl 17 och då var Hanna fortfarande kvar hemma hos mig. Tydligen hade det varit strömavbrott i hela huset när jag hade varit borta. Men Hanna sa att strömmen hade kommit tillbaka efter någo timma...
Lagade skit god lax i ugn som vi sedan åt till middag.

Hela helgen har varit underbar.

Den här veckan blir också underbar.
Måndag - jobb och sen gym
Tisdag - frisören, hälsa på gamla jobbet och sen träna.
Onsdag - jobba och sen fika med Stina
Torsdag till söndag - jobba till halv 3 och sen åka till Göteborg på kvällen med Hanna
Måndag - tvätta och städa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0