Träningsläger i Nyköping!

Hela helgen har jag varit i Nyköping och på träningsläger! Har varit riktigt kul förutom att jag har mått lite dåligt, men det gick hyffsat bra ändå. Kände mig lite svag bara.

När jag och Hanna vaknade på lördagen och såg snön ute fick vi en rejäl chock. Jag skulle köra 4 spelare i laget och jag hade precis bytt till sommardäck, hur stor är chansen liksom att det börjar snöa mitten på april?
Helt sjukt. Aja, vilket fall som helst så gick det jätte bra att köra. Det blev finare ju närmare vi kom Nyköping.

Vi skulle starta lägret med Boda Borg, SVIN KUL var det. Vill verkligen göra om det! Man blev lite irriterad när man inte klarade rummet och fick röd lampa hela tiden och fick börja om. Men mitt lag vann i alla fall med 8 stämplar, vilket var det viktigaste ;) hehe. Sen bjöds det på tacobuffe och efter det drog vi till övernattningsstället.
Senare mot kvällen var det träning i det otroligt fina vädret, superskönt! Solen var nästan för jobbig, ibland såg man nästan inget.
Sen hade ledarna lagat en massa korv och stroganoff som vi åt. Sen var det bara till å sitta i sofforna, käka en massa onyttigt haha och spela lite sällskapsspel.

På söndagen gick vi upp halv 9 och åt en massa god frukost. Sen var det träningen igen och senare mot kvällen var det träningsmatch :) Vi vann med 1-0 så var skit skönt att få avsluta mini-lägret med en vinst!

Kom hem halv 9, packade upp och la mig i soffan och kollade BB.

Ikväll kommer Hanna hit så ska vi laga lite middag och sen dra till gymmet. Efter det ska vi väl kolla på TV eller något!

Puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0