Tjo tjena hej!

Haha jag har verkligen glömt bort att blogga, eller rättare sagt inte orkar.
Jag som lovade att jag skulle bli bättre, så gick det ju med det.
 
Vad har hänt med mitt liv på senaste tid...
 
 
1. Vart på träningsläger på Gotland med laget
2. Fyllt 22 år den 7/8 :)
3. Haft födelsedagsfest
4. Räkskiva
5. Utgångar m.m
6. Bio + middag
7. Match
 
 
1. Var på Fårösund/Fårö med fotbollslaget på träningsläger som vi åker till varje år.
Skit kul var det och helt underbart väder. Blev helt bränd i ansiktet hehe. Speciellt när man svettas och man är helt blöt på kroppen så tar också solen mer. Sen när man smörjer in sig i ansiktet svettas man av solkrämen och så rinner det i ögonen istället och man blir typ blind, dilemma helt enkelt.
Sov på en idrottsanläggning där man har nära till havet och god mat! Träningsplanen ligger gångavstånd bort (men ändå tog vi minibussarna dit) haha. Jag fick bara chaufför för ena bilen. Och samma visa varje år, fattar inte hur bilarna äns får gå igenom besiktningen. Känns om de ska rasa ihop när som helst.
Men jag hade en toppen helg med bästa laget. Kroppen var HELT slut efter helgen och tror aldrig jag har varit så trött och sliten i hela mitt liv.
 
2. Min födelsedag var ganska dålig, men det visste jag om. En tråkig tisdag. Spenderade förmiddagen på sjukhuset pga magsmärta. Fick ta en massa testar men de hittade inget så fick åka hem.
De satte fast en stor kanyl eller vad det heter i armen och jag som är så rädd för sprutar och nålar blev jäkligt stolt över mig själv men trodde iof att jag skulle svimma. Men det gick bra, ont bara.
På kvällen åkte jag hem till mamma och pappa och åt lite thaibuffe. Syrran var i England så hon kunde inte vara med.
 
3. Födelsedagsfest hade jag den 10/8, fredagen efter min födelsedag. Vart hur bra som helst och hade en as bra kväll med alla mina bästa vänner och syster! Kan inte bli så mycket bättre :)
Hanna, Malin och Sara kom tidigare än alla andra. Köpte hämtmat och gjorde oss i ordning tillsammans. Skit mysigt. Sara satte i löshår i mitt hår och jag kände knappt igen mig själv. Var så jävla snygg, önskade att jag hade sånt tjockt och långt hår haha. Mitt hår är så tråkigt på det sättet.
Vi började i alla fall hemma hos mig. Satt på terrassen som tillhör mitt hus, och vi hade gjort det super mysigt med ljus och ballonger. Hade även fixat en brutalt god bål innan som jag bjöd på. Och OM den tog slut haha. Inte så konstigt att alla blev as fulla den kvällen.
Sen tog vi taxin in till stan och hamnade på Sturecompaniet. Kl 03 på natten började en tjej bråka med mig, hon sökte bråk och jag var väl den som råkade ut för det. Jävla idiot.
Men trotts tjaffset så kom jag hem med ett leende på läpparna.
 
4. Dagen efter min födelsedagsfest gick jag och Hanna å käkade fyllepizza. Galet gott!
Sedan åkte vi hem, städade upp lite hemma och gjorde oss i ordning. Sen åkte vi hem till Malin och hade räkskiva haha. När vi var mätta och belåtna satte vi på filmen Hungergames. Hade redan sett den men kunde lätt se den igen, så jävla bra!!!!
 
5. Vad ska man säga. Utgångar :) Som vanligt, sjukt kul! Var ute senast i fredags med Sara. Startade hemma hos henne på Söder och lagade middag tillsammans. Lax.
Sen förade vi och drog till Söder. Blev en tidig kväll och var hemma typ halv 2. Skönt faktiskt!
 
6. I lördags städade jag hela lägenheten. Efter det mötte jag upp Hanna för då skulle vi jobba med laget mellan 16-18. Efter det åkte jag och Hanna in till stan och mötte upp Sara för middag och Snabba Cash 2. Filmen var bra, men inte bättre än första. Kanske rörig handling men shit var J.W (Joel Kinnaman) är snygg, alltså det är helt sjukt :D
 
7. Igår hade vi match mot Viksjö som vi vann med 1-0. Så jävla skönt med 3p och speciellt mot de!!!
 
 
Sååå nu har jag uppdaterat lite ;) Bilder kommer i nästa inlägg!
Pöösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0